۱۳۹۲ اسفند ۲۵, یکشنبه

همانگونه که قبلاً هم نوشتم ، به یاری خدا وبلاگ را سعی خواهم کرد در هفته دو یا سه بار به روز کنم . تا بازدیدکنندگان به بعضی از خبر های آذربایجان از طریق این وبلاگ دستری داشته باشند .

آتش‌بازی تراکتور در شب چهارشنبه‌سوری/ عیدی تراکتور به ایرانی‌ها

تراکتورسازی تبریز در بازی سوم آسیایی خود مهمان تیم العین امارات است.
تاریخ انتشار: يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ 
در دور سوم جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود و تیم تراکتورسازی تبریز در شهر العین به مصاف تیم العین امارات می‌رود.
تراکتورسازی تبریز در بازی اول خود با وجود ۱۰ نفره شدن، با یک گل از سد تیم الاتحاد عربستان گذشته و در بازی دوم در قطر نیز برابر لخویا به تساوی بدون گل دست یافت تا با ۴ امتیاز در صدر جدول قرار داشته باشد.
تیم العین نیز در بازی اول خود دو بر یک از سد تیم لخویا عبور کرده و در بازی دوم نیز در ریاض با همین نتیجه مغلوب تیم الاتحاد عربستان شد تا با ۳ امتیاز و گل زده بیشتر نسبت به اتحاد در رده دوم جدول قرار داشته باشد.
بدون باخت بدون گل خورده
تیم تراکتورسازی تبریز تنها تیم بدون باخت گروه خود است. تراکتورسازی برای تثبیت صدرنشینی خود برای پیروزی به مصاف تیم اماراتی می‌رود، اما نتیجه مساوی نیز می‌تواند برای شاگردان تونی اولیویرا رضایت بخش باشد.

بین ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها تیم تراکتورسازی به همراه تیم الفتح تنها تیم‌هایی هستند که قفل دروازه شان بسته مانده و گلی را دریافت نکرده‌اند.

تیم تراکتورسازی تبریز در بازی برابر العین امارات دو بازیکن محروم دارد. محمد نصرتی مدافع با سابقه این تیم به دلیل دریافت کارت قرمز از در بازی برابر لخویا، بازی برابر تیم العین را از دست داد. حامد لک نیز به دلیل دو اخطاره بودند غایب دیگر تیمش است.
اما علی کریمی بعد از محرومیتش برابر تیم لخویا، در بازی با تیم اماراتی می‌تواند تراکتورسازی را همراهی کند.

اردوی چهار روز در دبی

تیم تراکتورسازی تبریز بعد از اتمام مسابقه‌اش با تیم لخویا قطر راهی شهر دبی امارات شده و یک اردوی چهار روز در این شهر را برپا کرد.
علی کریمی که در بازی با تیم قطری محروم بود در این اردوی به تیم تراکتورسازی پیوست.
تیم تراکتورسازی سابقه دو بازی با تیم‌های اماراتی را دارد. این تیم سال گذشته در تبریز با نتیجه ۳ بر ۱ تیم الجزیره امارات را مغلوب کرده بود اما در بازی برگشت با دو گل مغلوب این تیم شد.
بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با العین امارات ساعت ۲۰:۴۰ سه شنبه ۲۷ اسفند برگزار می‌شود.
در دیگر بازی گروه تیم الاتحاد عربستان به مصاف لخویای قطر می‌رود. (فارس)

هیچ نظری موجود نیست: